ptp-priset!

spexig grej.
årets kategorier samt nominerade är;

drama queen (på fyllan);
micha
hauro

full;
jonna
lisa

alingsåsbesökare;
louise
lisa
jonna
elliot

spexare;
spexhuggaren 
markoolio
nisse

äckligaste;
Julia Johansson
norrmannen

tv-pogram;
29 down
weeds
dismissed
wanna come in?
heroes
andra avenyn
fråga olle

dansare;
elliot
johanna

hjälte/modigaste;
lisa
anton

festival;
rip it up!
ptp-festivalen
potatisfesitvalen

affär;
överskottsbolaget
ikea
netto

sakletare;
malin
elliot
jonna

citat;
"punkare såna som gillar råttor." - Edvin
"lemmen stod som en lem" - Natacha
"ni gör mig till åtlöje, och fryser ut mig som i horseland" - Lisa
"mina bröst är mer bröstigare under bröstvårtan" - Freddan Reinfeldt

film;
high school musical 1 & 2
girl
jurassic park
(fucking åmål)

hunk;
max-boll
elliots konsertragg
troy
simon
får jag en puss-grabben
patrick wolf

hunka;
ptp
saga
johanna

fortsätt det här, någon!

Kommentarer
Postat av: sarah

asså kan inte nk bli årets affär?? snäla då?? asbra stor affär har allt typ kom igen då?!

2007-09-20 @ 12:19:58
Postat av: en ptp.

jo, asså gud, vi bara måste lägga till den! såå bra!

2007-09-25 @ 15:31:08
Postat av: MÄLH

borde inte jag få vara årets sakletare?
puss!

2007-09-27 @ 16:13:26
URL: http://friskafamiljen.blogg.se
Postat av: Emma i Glasgow

Hej brudar! Snubblade över denna heta sidan på internet, så bra! Snart så
skall jag Lisa, Anna och Jonna åka skidor, det skall bli hett det! Puss Puss X

2008-04-01 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0