london calling



I lördags var två av fem deltidspunkare på Saturn tillsammans med massor av spännande människor.
Mongomalle beskriver kvällen såhär:

"igår kväll var en extrem hysterisk kväll. dragon(personen) gjorde entré genom att snorta dragon(kryddan) med en 500-lapp. någonstans då förstod vi att ingenting skulle bli som vanligt igen. vi träffade iallafall en massa roliga människor; muschen, the long guy AKA 7th heaven, the rabbit guy, 7th heavens vän, indiedvärgen och en tjock....
...det hela slutade iallafall med att någon hällde dragon(kryddan) i jonnas hår och jag skulle ta bort det. helt plötsligt har jonna brottat ner mig i en vattenpöl, den råttan. sen drog vi till bk och jag & muschen skrattade åt en man med en PUNK`S NOT DEAD tröja. det visade sig vara gitarristen i asta kask. PUNK PUNK PUNK.



"jag har blått bälte i huttning!" / DRAAAGON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0