SOMMAR

jag vill pa cykelsemester. nagon som ar pa? L

Kommentarer
Postat av: J

jag är på! vart? sweden? haha annars vill jag på räls-semester, åka på nerlagda räls på en sån grej.. he

2010-05-05 @ 01:10:54
Postat av: Anonym

dresin? inte sa kul som det later, skulle jag saga. men sa var det en del ar sedan jag akte en ocksa. det jag kommer ihag med ar laskiga bavrar i en damm(?) (flod? hav?), och de har ju inte sa mycket med sjalva dresinakningen att gora.

2010-05-14 @ 18:38:30
Postat av: Anonym

haha, nar man ska skriva de dar bokstaverna nar man komenterar som visar att man ar en person och inte en robot eller nagot annat laskigt, sa fick jag orden elliot represented. aaaawesome!

2010-05-14 @ 18:39:51
Postat av: Anonym

När jag åkte dresin var det jätte grymt! så det så...och det vill jag göra. och sen saknar jag louise/ Ztory

2010-08-06 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0